Verslo valdymo sistemu gidas

Aptarnavimo valdymo sistemos

Šios sistemos dažniausiai naudojamos techninio aptarnavimo centruose, vykdančiuose profilaktinį, garantinį ir pogarantinį aptarnavimą. Paslaugų valdymo sistemos pagalba įmonė gali formuoti veiklos grafikus ir kontroliuoti remonto bei aptarnavimo darbus, nepriklausomai nuo to, ar juos numatyta atlikti kliento įmonėje, ar pačioje aptarnaujančioje organizacijoje. Šios sistemos labai naudingos aptarnavimo inžinieriams, nes padeda suplanuoti visus darbus ir tinkamai jiems pasirengti, leidžia įvertinti svarbią informaciją bei techninius dokumentus, susijusius su aptarnaujamu objektu, produktu arba darbo tvarkaraščiais.

Rodyti:
Centralizuota remonto tarnyba

 - UAB „Informatikos ir ryšių technologijų centras“

Sistema, kurios paskirtis – užtikrinti nepertraukiamą ir kokybišką įmonės įrangos darbą, atliekant pastovią jos būsenos kontrolę, gedimų ir jų atsiradimo priežasčių statistikos kaupimą ir analizę bei operatyvų jų šalinimą. Daugiau apie Centralizuota remonto tarnyba...

AIVA 9001 - Paslaugos - UAB "Aiva sistema"

Aptarnavimo valdymo sprendimas, sukurtas AIVA 9001 sistemos pagrindu.

AV Geodispečeris - UAB "HNIT-BALTIC"

Specializuotas ArcGIS sistemos sprendimas, skirtas dispečerinės ir avarinės tarnybos specialistams, atliekantiems avarijų registravimą ir jų lokalizavimą, sukauptos statistikos apie atliktus avarinius darbus bei esamą inžinierinių tinklų būklę pateikimą ir analizę.

B-NOVO Business Social for Services - UAB “B-NOVO Technologies”

Specializuota internetinė sistema, sukurta B-NOVO Business Social sistemos pagrindu.

Caravella Service - UAB "Mavaris"

Paslaugų įmonių verslo valdymo sistema.

Centas - Aptarnavimo tarnybos iškvietimų priėmimo ir vykdymo apskaita - UAB "Edlonta"

Specializuotas programos "Centas" variantas, skirtas aptarnavimo tarnyboms.

Columbus Service Manager - Columbus IT

Aptarnavimo valdymo sprendimas, sukurtas Microsoft Dynamics AX sistemos pagrindu.

HansaWorld - Aptarnavimo valdymo sistema - HansaWorld Ltd.

Aptarnavimo valdymo sistema, kurią sukūrė įmonė HansaWorld Ltd.

Labbis HelpDesk - UAB "Labbis"

Klientų užklausų aptarnavimo, informacijos teikimo, gedimų registravimo sistema.

Labbis III - Aptarnavimo valdymo sistema - UAB "Labbis"

"Labbis III" programos modulis, skirtas įmonėms, teikiančioms paslaugas, vykdančioms garantinį ir pogarantinį remontą bei aptarnavimą.

MS Dynamics AX - Aptarnavimo valdymas - Microsoft Corporation (JAV)

Specializuotas sprendimas, sukurtas MS Dynamics AX sistemos pagrindu.

Optimum® - Garantija - UAB "Optimum Software"

Garantinio remonto apskaitos sprendimas, sukurtas "Optimum®" sistemos pagrindu.

◦KITOS SISTEMOS -  

Įvairaus funkcionalumo aptarnavimo(paslaugų) valdymo modulius turi šios universalios ir specializuotos sistemos: Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics NAV, i-Scala, ISPC Planner, AutoMaster ir kt.