Verslo valdymo sistemu gidas

Nordea Bank Lietuva naudosis „DocLogix“ sistema

Sausio 28, 2008 « Grižti atgal
Didžiausios Šiaurės ir Baltijos šalyse finansų grupės Nordea padalinys Nordea Bank Lietuva pradėjo naudotis „DocLogix“ - informacijos ir verslo procesų valdymo sistema bei planuoja didesnį veiklos efektyvumą ir administravimo kaštų mažinimą. Finansų institucijos reikmėms pritaikytą dokumentų valdymo sistemą per du mėnesius įdiegė verslo valdymo sistemų konsultacijų bendrovė „Alna Business Solutions“.
"Iš „DocLogix“ galimybių pirmiausia pradėjome naudotis gautų dokumentų ir sutarčių registracijos funkcija. Procesų automatizavimas leidžia taupyti laiką, skiriamą dokumentų paieškai ir judėjimo kelio sekimui“, – sakė Nordea Bank Lietuva Ofiso ir patalpų administravimo skyriaus vadovė Jurga Švabauskienė.
„Galimybė lanksčiai vykdyti paiešką ir aiški vartotojo sąsaja leis darbuotojams lengvai išmokti naudotis sistema. Be to, įdiegusi „DocLogix“ „Nordea“ perėjo prie sutarčių ir kitų dokumentų skenavimo, o tai paspartins ir atpigins jų persiuntimą“, – sakė J. Švabauskienė.
„Įdiegta informacijos ir verslo procesų valdymo sistema palengvins banko specialistų darbą, padarys jį efektyvesniu. Pavyzdžiui, priminimo apie sutarties peržiūrą funkcija atsakingiems darbuotojams primins, kad atėjo laikas atnaujinti sutartį. Naudojantis sistema sutartis bus greičiau suderinta ir patvirtinta. Be to, pradėjus naudotis „DocLogix“ sprendimu sumažėja rizika, kad dokumentai pasimes. Tai – tik keli praktiniai pavyzdžiai, kaip modernios dokumentų valdymo sistemų galimybės palengvina bendrovių veiklą“, – sakė „Alna Business Solutions“ vykdantysis direktorius Marius Juknevičius.